Cofnij

Jedna z wiodących firm w branży handlowej w Europie.

Już od 10 lat rozwijamy sieć sklepów ALDI w Polsce. Stale udoskonalamy nasze sklepy, aby były wygodnym i przyjaznym miejscem codziennych zakupów. Naszym priorytetem jest świeżość, zarówno w kontekście asortymentu, jak i wrażeń zakupowych. Stąd nowy wystrój sklepów, kolejne udogodnienia dla klientów i stale rozszerzany asortyment w oparciu o ich oczekiwania. W ciągu 10 lat naszej obecności w Polsce znacząco poszerzyliśmy asortyment, zarówno pod kątem marek własnych, jak i produktów znanych na polskim rynku czy pochodzących od lokalnych oraz regionalnych dostawców. Dzięki temu jesteśmy dziś kojarzeni z dużym wyborem produktów wysokiej jakości w atrakcyjnej cenie, zgodnie z naszą
globalną misją.

100 lat historii ALDI to 100 lat doświadczenia:

– w tworzeniu produktów na rynku
– we współpracy z dostawcami z wielu krajów
– w rozwijaniu międzynarodowej sieci sklepów

Początki marki ALDI sięgają drugiej połowy XX wieku, kiedy bracia, Theo i Karl Albrecht przejęli mały sklep spożywczy po swojej matce Annie. Historia powstania sieci ma swój początek w niemieckiej miejscowości Essen, w Zagłębiu Ruhry. To tam zrodziła się idea dyskontu opierająca się na wyselekcjonowanym asortymencie wysokiej jakości w niskich cenach. Już trzy lata po przejęciu rodzinnej firmy, bracia przekształcili jeden sklep w sieć sklepów. W 1955 roku funkcjonowało już 100 sklepów tworzących sprawnie działającą sieć handlową. 10 lat później bracia podjęli decyzję o rozwijaniu sieci ALDI Süd w południowej części Niemiec i ALDI Nord w północnej. Bracia Albrecht na stałe zapisali się w historii branży handlowej, nie tylko dzięki zbudowaniu sieci numer 1 na rynku niemieckim, ale również dzięki wyznaczaniu kierunków i trendów w branży. Sklepy ALDI należą do pierwszych, w których wprowadzono samoobsługę. ALDI to międzynarodowa marka, obecna w wielu krajach Europy m.in. w Belgii, Holandii, Francji, Portugalii czy Hiszpanii.